Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ...

  Μετα απο τις πρωτες οκτω αγωνιστικες η ομαδα των ανδρων ειναι στη δευτερη θεση με μια ηττα και ενα βαθμο πισω απο την πρωτη ομαδα της Ευκαρπιας.Θεωρητικα τα δυσκολα ματς εχουν φυγει για τον πρωτο γυρο αλλα...
  Αλλα εγω θα ελεγα πως υποστηριζω ακριβως το αντιθετο.Πιστη μου ειναι πως τα επομενα παιχνιδια του πρωτου γυρου ειναι και τα πιο δυσκολα.Αυτο βεβαια δεν το βγαζω κουτουρου απο το μικρο και αδουλευτω μυαλο μου,αλλα λογω εμπειριας.
  Τα τοσα χρονια που ασχολουμε με το μπασκετ,επιτρεψτε μου να πω,απο τα πολλα που εχουν δει τα ματακια μου ειναι και αυτο εδω το γεγονος.Να γινετε η ζημια στα ευκολα ματσακια,αυτα που ολοι λενε ο,τι ειναι ευκολα και κανεις δε τα περνει με τη προσοχη που πρεπει.Ετσι η ζημια ειναι ανυπολογιστη και μετα τρεξτε ποδαρακια μου...
  Και αυτο οφειλεται οχι μονο στην μειωμενη προσπαθεια του πρωταγωνιστη,αλλα και στην υπερπροσπαθεια και αφινιασμενη αντισταση του κομπαρσου,ωστε να αποδειξη πως τον αδικη η μεχρι τωρα πορεια του,αλλα και να κανει τον μπασκετικο κοσμο να τον δει και αυτον.Να δειξει ο,τι δεν υπαρχει για να υπαρχει.
  Και να μη ξεχναμε ...ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ.
  Γι αυτο απο τωρα,απο τουτη δω τη σελιδα της αγαπημενης μας ομαδας,σας λεω πως τα επομενα ματς ειναι τα πιο δυσκολα...Αν παιξει η ομαδα οπως μας εχει μαθει μεχρι τωρα,δεν εχει να φοβηθει κανενας τιποτα.Οχι χαλαροτητα,οχι χαζομαρες.
                 ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
Και στο τελος πιστευω πως θα χαρουμε τη νικη που τοσο γουσταρουμε.Ετσι κι αλλιως ΠΚ ειμαστε και την ηττα δεν την εχουμε στο DNA μας...


Ετσι δεν ειναι...????





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου