Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΠΟΝΤΙΚΟΜΙΚΡΟΥΛΗΣ 2


-Αισθάνομαι γυμνός γμτ...έχω λόξυγγα...και καίω το μαγκάλι...δλδ γουστάρω που μου τρώνε τα αφτιά οι παρατρεχάμενοι...και ακούω πολλά...και βλέπω περισσότερα...και γουστάρω τρελά...

- Ωραία που είναι να σε γλωσσοτρώνε...να σε κουτσομπολευουν...να θέλουν το κακό σου...

-Ρε συνεχίστε έτσι, σε καλό θα μας βγει στο τέλος, γιατί όλα αυτά είναι για να σπάνε...το τελευταίο που άκουσα είναι μετά από ένα φιλικό του ανδρικού, πως μία άλλη ομάδα χαμηλότερης κατηγορίας αυτούς τους νίκησε 20 πόντους...ε και θα αλλάξει η κατηγορία...???

-Μα δε το έχουν καταλάβει πως όλα έχουν τον σκοπό τους...και τον σκοπό τον καθορίζουν άλλοι και όχι οι κακεντρεχείς... δεν ασχολούμαι άλλο, αυτό είναι ένα κακό του ανθρώπινου πολιτισμού από τη γέννηση του...ποιος είμαι εγώ που θα τα βάλω με την γενετήσια υπόσταση του ανθρώπου...το DNA δεν αλλάζει ρε γμτ...

-Γούσταρα τη νίκη των εφήβων επί της Αδερφότητας...αυτό όμως δε σημαίνει τίποτα...το πρωτάθλημα είναι μακρύ και μία νίκη δε φέρνει την άνοιξη παιδιά...συνεχίστε.

- Παρακολούθησε Βου ΕΚΑΣΘ την Παρασκευή...ενθουσιάστηκα από το πάθος των αθλητών...μπορεί το επίπεδο να είναι χαμηλό αλλά αυτό δε λέει πως δεν υπάρχει ένταση, πάθος, ιστορία τέλος πάντων που σε κρατά σε αγωνία...Το μπάσκετ είναι ίδιο σε όποια κατηγορία και να παίζεται...

-Έχασε από το Τουντελίσιους η ομάδα του Φώσκολου-μικρού...δεν πειράζει,έχει πολύ δρόμο το πρωτάθλημα και πιστεύω όλα να πάνε καλά...

-Αρχίζει και το γυναικείο...πρώτο παιχνίδι την Τετάρτη στη Θέρμη...μετά θα έχει και χαμάμ στα λουτρά παιδιά...???αν ναι να μου το πείτε για να έρθω τρέχοντας...δε θα ήθελα να χάσω μία τέτοια εμπειρία στην πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος...

-Παραμυθάκι μου μη με μαλώνεις...

-Ερώτηση κρίσης : Πόσο βίσμα έχουν κάποιοι στους διοικούντες στο Παλέ...???Έχουν χώσει όλες τις ομάδες...

-Αυτά τα ολίγα και προσοχή στις πουτανιές σας...ας είναι λίγο πιο σοβαρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου