Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΝΤΙΚΟΜΙΚΡΟΥΛΗΣ: Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ


-Είχα χρόνια στην αφάνεια...τι να κάνω έπρεπε να περιμένω...τις συνθήκες και τις συγκυρίες...Ε λοιπόν εδώ είμαι, αφού έκανα το αγροτικό μου σε άλλα χωράφια, επέστρεψα για να σας δώσω τα φώτα μου την φετινή χρονιά...καλα, καλά, αν μου το επιτρέψουν οι διοικούντες εν την Ιερουσαλήμ...

-Ρε παιδιά τα πάνω κάτω ήρθαν όλα κάτω...είμαι βέβαια φανατικός των μεταρρυθμίσεων αρκεί οι μεταρρυθμιστές να ξέρουν που βαδίζουν...και επειδή τρυπώνω παντού είμαι σε θέση πως ξέρουν και γνωρίζουν και υπομονή έχουν...

-Χαρούμενος είμαι που στην επιστροφή μου, είδα τα παιδιά του τότε , να είναι αντράκια του τώρα.
Μεγάλη η ανυπομονησία μου να τα δω και στο πρωτάθλημα, για μένα βέβαια ακόμη παιδιά είναι και θα είναι για πάντα στη ψυχή μου.

-Τελικά μεγάλη φάμπρικα το ΠΚ...για όλα τα γούστα...εξαγωγές...Παίκτες...Προπονητές...Παράγοντες...

- Θα έχω στο μέλλον - φαντάζομαι - τις ευκαιρίες μου...να γράψω για τη φάμπρικα και τις εξαγωγές της...ένα κομμάτι του μπάσκετ της πόλης ανήκει στο ΠΚ πως να το κάνουμε...???

-Μπούμπας λοιπόν στο ανδρικό...οφείλουμε να στηρίξουμε την επιλογή της διοίκησης, ιδίως τώρα που επιτέλους η διοίκηση ήρθε κοντά στην ομάδα...αυτό βέβαια ήταν και καλό και κακό...καλό γιατί έτσι η ομάδα θα δυναμώσει αρκετά, κακό γιατί στο παρελθόν περνούσαν πολλά που τώρα δύσκολα να περάσουν...

-Φαντάρε μου, φαντάρε μου πάρε με στη στρατώνα...α ρε Άλεξ εποχές που διάλεξες να υπηρετήσεις τη μαμά πατρίδα...καλά στο έλεγαν να το κάνεις πιο νωρίς...όχι έλεγες, ας περάσει το καλοκαίρι...και τώρα...?? Εσύ στο παρουσιάστε και η ομάδα να κάνει άλλες επιλογές...

-Και μη μου πείτε πως κάποιοι θα θιγούν με αυτά που γράφω ή θα γράψω...να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμες από δαύτους...δεν είναι ο σκοπός μου να θίξω κάποιον αλλά να ιντριγκάρω και να αστειευτώ... έτσι κι αλλιώς το ρεφρέν του ΠΚ δε λέει πως μπασκετ ειναι και να το διασκεδάσουμε ...???

-Αυτή κι αν ήταν έκπληξη για μένα με την επιστροφή μου να δω και γυναίκες με το εμβημα του συλλόγου στο στήθος...αυτός ο Πίπης προσπαθεί και καλά κάνει...άλλη ιστορία γιατί στο παρελθόν βάλαμε λουκέτο στο γυναικείο...σημασία τώρα έχει να στηριχθεί η προσπάθεια του Πίπη.

-Ερώτημα: Αυτό το κλειστό θα γίνει επιτέλους έδρα...???Και μη μου πείτε πως είναι...τρεις λαλούν και δυο χορεύουν ο εξής ένας...ο γέρος του Πικάπα show...ρε Νεαπολίτες, ξέρω πως την αγαπάτε την ομάδα, άντε μη κάνετε γυφτιές...στηρίξτε αυτά τα παιδιά...δικά σας είναι...

-Καλά ε, μέχρι και γραφεία είδα...ωραια...τώρα θα έχω τη φωλιά μου κι εγώ κάπου,για να μη γυρνώ στους υπονόμους με τους παρανόμους...

-Πρέπει να δώσω και τα παρατσούκλια μου γμτ...σε έναν μόνο δε θα δώσω, δε μου πάει να του χαλάσω το παρατσούκλι που έχει από μόνος του...Κουρέας...και ο κοντός που νόμιζε πως ήταν το επάγγελμα του...

-Λοιπόν φιλαράκια σας υπόσχομαι πως θα ξαναγράψω, αν με αφήσει η λογοκρισία...τυχερός που ακόμη δε δώσαν και ιντερνετικές άδειες για να τις αγοράσουν οι Μαρινάκιδες κι αυτές...Βέβαια έχουμε κι εμείς Μαρινάκιδες εδώ στο ΠΚ, αλλά όχι στη τσέπη, μόνο στα κιλά...άντε και καλά κρασά.

-Ο Πάμπανος αρχηγός στο ΠΚ...ποιος.???Ο ΠΑΜΠΑΝΟΣ...

-Αυτά τα λίγα για πρώτη φορά...μη ξεχάσετε να μη παρεξηγηθείτε...γιατί αλλιώς υπάρχει και το ξύδι... 

-    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου