Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Ο ΠΟΝΤΙΚΟΜΙΚΡΟΎΛΗΣ Νο3


- Χθες βράδυ εκεί που χαζολόγαγα έξω από από ένα κάδο απορριμάτων, νά σου ένας γάτακλας με μούσι και μουστάκιες δύο μέτρα που με τράβηξε μέσα να δω κάνα αγώνα...είδα...και είδα ανατροπή μεγάλη...από -12 σε +17, δλδ 27 ολόκληρους πόντους...αυτά μόνο στο μπάσκετ...

- Περαστικούλια στον επίσημο κουρέα του ΠΚ...να του φιλήσω το ποδαράκι να γιάνει...ε καλά...ο Μητσάρας να είνα καλά, αυτός θα του το γιάννει...εγώ μόνο μάκια θα το κάνω...

- Εκείνος που θα μου έλεγε πως οι μπόμπιρες θα κέρδιζαν την ΧΑΝΘ θα του έλεγα πως είναι τρελός κι όμως έγινε...άντε να ξεψαρώσουν τα τσακαλάκια, γιατί τρία χρόνια πολλά μαθήματα έχουν πάρει.

- Από την άλλη αυτός ο ολύμπιος θεός μας έχει πάρει τον αέρα στα έφηβα τα τελευταία δύο χρόνια...εκεί βέβαια παίζουν και άλλα πράγματα εκτός από παίκτες...και οι θεοί συνήθως έχουν πολλές ζωές και διαφορετικά προσωπα...

- Σε δύο Κυριακές θα δούμε τι κολύμπι ξέρουμε...ή θα επιπλέυσουμε ή θα πνιγούμε...

- Οι Μέντες επόμενες αντίπαλες των Παγκουριτσιών μας...δύσκολες και καυτερές...να δούμε.

- Δε μου αρέσουν που κάποια παικτρόνια πήγαν για άλλες πολιτείες και μαλακίζονται ασύστολα...θέλω ψηλά τη σημαία και σε όποιο κατάρτι κι αν είναι...

- Περηφάνια και προκατάληψη...

- Ας πούμε όμως και για τα δικά μας...Αλήθεια γιατί τόση κρεβατομουρμούρα κάθε βράδυ την ακούω κι εγώ στα έγκατα της γης, στους υπονόμους...??? Και το ψωμί είναι στο τραπέζι και το πιάτο γεμάτο και το νερό στο ποτήρι...τώρα ή θα φάμε ή θα μας το φάνε...ξεχνάν πολύ γρήγορα κάποιοι...

- Εχω την εντύπωση πως οι φύλακες και γνωρίζουν και θα πράξουν...κάτι μου λέει πως το έξυπνο πουλί αυτή τη φορά δε θα πιαστεί από τη μύτη όπως πριν λίγα χρόνια...

- Εκέινος ο Πυρκάλ...

- Αξιοπρέπεια είναι να παίζεις, να διεκδικείς και να κερδίζεις ή να χάνεις με δική σου ευθύνη...όταν παίζεις και κερδίζεις ή χάνεις με ευθύνη άλλων ξέρετε πως λέγεται...???Πουστιά.

- Χλωμό να προλάβω να γυρίσω στην τρύπα μου, ετοιμάζομαι για αγώνα...καλή συνέχεια φίλοι μου τρωκτικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου