Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Προφάσεις εν αμαρτίαις...


-  Έχω βαρεθεί να βλέπω και να διαβάζω παπαρολογίες...να μου λεν τι πρέπει και πιο είναι το σωστό...να μη με αφήνουν να είμαι ο Ποντικαράς που πρέπει...με θέλουν ένα χάμστερ στο κλουβί...
Ένα απαντώ σε αυτά τα καλόπαιδα...ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ....Γιατί το μπάσκετ το ζω και δε με ζει...γιατί έχω τα διπλάσια χρόνια σας στις τρύπες των γηπέδων...και γιατί αυτό είναι που με κάνει διαφορετικό από όλους εσάς τους μακαρονάδες...


- Τώρα μπορώ να επεκταθώ και στους αγώνες του ΣουΚου...Τα έφηβα το Σάββατο μάτωσαν αλλά κέρδισαν...δηλαδή έπαιξαν πολύ χάλια αλλά οι αντίπαλοι ήταν κακοί για να μας κερδίσουν...
Οι παίδες την Κυριακή προσπάθησαν πολύ για να χάσουν, αλλά δε το κατάφεραν...δηλαδή οι αντίπαλοι προσπάθησαν περισσότερο για να μη κερδίσουν...
Τέλος, το ανδρικό την Κυριακή παρουσίασε μία Twerk επίδειξη σε όλους μας...μμμμ...και ας εστιάσω λίγο περισσότερο σε αυτό...άγχος του κερατά που οδήγησε σε λάθος επιλογές, το ένα....χωρίς πάθος και δύναμη, το δύο...αστοχία βολών και επιπόλαια αμυντικά λάθη, το τρία...
Γιατί βρε παιδιά...τελικός μουντιάλ ήταν ο αγώνας ...???
Μόνο σε εμάς συμβαίνουν αυτά...
Το πρωτάθλημα θα πάρει και άλλο φωτιά και καλό είναι να σφίξουν οι κώλοι όλων μας...
 Ε μα όλων ντε...!!!

- Υβρίδιο με φωνάζουν κάποιες εταίρες...ας με φωνάζουν όπως θέλουν...καλώς ή κακώς επιβιώνω 30 χρόνια στο χώρο...μοναδικό υβρίδιο είναι ο Ποντικομικρούλης...

- Λάθη κάνουν όλοι , εγώ θα είμαι η εξαίρεση...???

- Μα εσείς που γνωρίζεται πρόσωπα και καταστάσεις, γνωρίζεται πολύ καλά πως κακία δε κρατώ από κανέναν και με κανέναν τρόπο...απλά αγαπώ την ομάδα τόσο πολύ που κάποιοι νομίζουν πως κάνω και κακό γι αυτό...να το δεχθώ, κάνω κακό....ρε παιδιά η ζήλια είναι που κάνει κακό...

-Πάω να σκάψω το λαγούμι μου...είναι κάτι που με χαλαρώνει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου