Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΥΡΙΟΙ, ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΤΡΩΚΤΙΚΌ...


- Και μου λέει ένα πουλάκι...πρόσεχε μικρέ...την Κυριακή...και ρωτώ το πουλάκι: τι να προσέχω καλό μου...???...και μου απαντά το πουλάκι...τις κάργιες...

- Ρε πουλάκι μου, γιατί πρέπει συνέχεια να προσέχω τις κάργιες...??? γιατί οι κάργιες δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους και η αφεντιά μου να προσέχει και να γουστάρει με το παιχνίδι...???

- Πραγματικά έχω κουραστεί δεκάδες χρόνια τώρα με δαύτες...παλιότερα οι κάργιες ήταν πιο αδηφάγες, υπήρχαν πολλά που μπορούσαν να κερδίσουν...κάποιες έκαναν μεγάλες περιουσίες...κάποιες όμως έφυγαν ταπεινά...ε λοιπόν αυτές τις δεύτερες τις συμπαθώ και είναι φίλες μου...εμείς τα τρωκτικά βέβαια πρέπει να προσέχουμε τα ιπτάμενα ζουζούνια, αλλά αυτές οι δεύτερες κάργιες είναι φίλες μου...σήμερα οι κάργιες δε μπορούν να κάνουν περιουσίες, έχουν αλλάξει οι εποχές...οι σημερινές κάργιες είναι μέσα στην ατυχία τους...αλλά πάλι κάτι κερδίζουν...κάργιες είναι αυτές...

- Μα το πουλάκι που μου το είπε , τι απέγινε...???άφαντο...μας άφησε απλά να παρακολουθούμε τις κάργιες...το πουλάκι τσιου...

- Ας αφήσουμε τον κόσμο των πουλιών και ας πάμε για λίγο στον κόσμο τον θηλαστικών...θέλω να βλέπω κορμιά να πέφτουν...να τρέχουν πανικόβλητα...να περνά ή η μπάλα ή ο παίκτης...θέλω να βλέπω να ματώνει ο άλλος...και αυτό ακόμη δε το βλέπω στο βαθμό που το θέλω...ε και να μη παρεξηγούμε μιλώ για όλα τα τμήματα...

- Και σε λίγο φτάνει η Τετάρτη...την αυτή Τετάρτη θα παρακολουθήσω τον αγώνα του γυναικείου με τον Σταυρό...με αυτές είχαμε την μοναδική νίκη μας στο περσινό πρωτάθλημα...πάμε για το ριπιτ...

- Τα κορίτσια μας, είναι καλή ομάδα...τουλάχιστον για νέα ομάδα...θέλει υπομονή που κάποιοι δεν την έχουν...εκτός του παρέδρου...αυτός έχεις περισσότερη υπομονή και από την υπομονή την ίδια...

- Ρε τσακάλια πως λέγεται αυτό που ενώ κανονίζει όλη η παρέα στο τέλος ένας δύο τη λακίζουν???
Μήπως πούλημα...και μη μου πείτε πως υπάρχουν υποχρεώσεις...τις γνωρίζατε και τις έχουν και άλλοι.

- Δεν είμαι μετριοπαθείς όπως κάποιοι άλλοι...γουστάρω να πω αυτό που θέλω , όταν το θέλω...με πνίγει να πρέπει να το βουλώσω γιατί έτσι πρέπει...εμένα δε μου αρέσουν οι τύποι ¨΄ετσι πρέπει"...

- Και πήγα μέχρι το Αδενδρο...εκεί είχε ντέρμπι τριων ομάδων...υποστήριζα ξεκάθαρα την τρίτη...αλλά απόλαυσα και τις μονομαχίες των άλλων δύο...τελικά νίκησε η γηπεδούχα...υπάρχει και δευτερος γύρος κι εκεί θα παω...

- Ακούω, βλέπω και δε μιλάω...αντίος...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου