Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΜΕΡΤΙΚΟ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΙΚΟΤΡΥΠΟΥΛΗ...


Μετά απο απαίτηση του λαού και των Θεών η επιστροφή του ποντικομικρούλη είναι γεγονός///
Η προηγούμενη εμφάνιση του συνοδεύτηκε με την άνοδο της ομάδας μας απο τη Βου στην ΑΑΑ κατηγορία,οπότε γιατί όχι και η τωρινή εμφάνιση του να μας φέρει γούρι ανόδου και όχι αγγούρι πόνου...Απολαύστε τον κάθε Παρασκευή απο τη συχνότητα του μπλοκ των φίλων του ΠΚ...!!!Με μία διαφορά,στο πνεύμα των εποχών μας άλλξε λίγο το name του και απο Ποντικομικρούλης το έκανε Ποντικοτρυπούλης.....

"Λοιπόν,πρέπει κάποιοι να γουστάρουν μαζοχισμό για να θέλουν την επιστροφή μου...Βρήκα την ευκαίρια τώρα που την έκανε για το νησί των μολωτοφάγων ο Χάμφρει Μπόγκαρτ να γράψω πέντε αράδες...Εδώ που τα λέμε κανείς δε χάρηκε που την έκανε για άλλες πολιτείες ο Χάμφρει...κανείς???
ε όχι και κανείς...!!!Κάποιος έβγαλε τη σημαία του ΠΚ στο μπαλκόνι του στο ρετιρέ για την εξορία του Χάμφρει...Ναι καλά καταλάβατε,ο Άλφρεντ Χίτσκοκ το έκανε αυτο...Αυτός που λέτε,ο Χίτσκοκ ντε,ακουσαμε να λέει μυστικά ντεμέκ πως τώρα είναι ευκαιρία να κάνει ακόμη μία απο τις γνώστες εμφανίσεις του στην αρχή κάθε θριλερ του...και είναι μαέστρος σε αυτα...Μαέστρος όμως είναι και ο άλλος ο Κομσί Κομσά...Μία έτσι,μια γιουβέτσι...Τελικά να δειτε που ούτε μακαρόνια δε θα φάμε,ίσως καμί σούπα...αν τα κάνει στο τέλος σούπα...!!!Ο Χάμφρει τα έχει πάρει στο κέφαλι αλλα είναι μακριά ο καιμενούλης///!!!...........Ας κάνουμε ένα σάλτο και στα αγωνιστικά...Ξεραίλα...!!!ΡΕ ΚΑΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΕΧΕΤΕ...???Τι να πω...???Ο Γκαβός made in Neapolis,έχει εξαφανίσει τα πάντα,αλλα τι σκατά Ποντικοτρυπούλης είμαι...θα τα ξετρυπώσω όλα...και τότε τρέμε Γκαβέ made in Neapolis...Kαι για να κλείσω αυτό το μίκρο  πρώτο πέρασμα μου,θέλω να ευχαριστήσω τους αμέτρητους οπαδούς μου,που με αναζητούσαν όλο αυτο το διάστημα της απουσίας μου....δεν ήταν όμως δική μου έπιλογη...ο σπόνσορας δε πλήρωνε το νοίκι...!!!
Φιλιά Αγάπες μου...!!!Φιλιά Χάμφρει...!!!Φιλιά Άλφρεντ...!!!Φιλιά Κομσί Κομσά...!!!Φιλιά Γκαβέ made in Neapolis...!!!"

Υ.Γ. "Μη σας μπερδεύει ο τίτλος....σωστά είναι γραμμένος...όλοι θα πάρουν το μερτικό τους απο τον Ποντικοτρυπούλη...και θα είναι χαμηλό,όσο και το μπόι μου...!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου