Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΜΕΡΤΙΚΟ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΙΚΟΤΡΥΠΟΥΛΗ. No3

-Δώσε καλέ κύριε και σε μένα...???με τα ψίχουλα θες να τη βγάλω...??
-Πωωωωωωωωωω που να με δώσει ο κύριος....εδώ δε φτάνει για τον λόχο...!!!
-Τουλάχιστον ήταν νόστιμο το Αρτιοδάκτυλο...???
-Τώρα θα μου πείτε τι ρωτάς ρε ποντικοτρυπούλη?Εδώ εμείς δε δοκιμάσαμε καλά καλά...
Εχω απάντηση: δεν ντρέπεστε ρε αγροίκοι...η ποσότητα μετράει για εσάς,δεν μέτραει η προσπάθεια,δεν μετράει η κίνηση,δεν μετράει η συμπεριφορά...Ε καλά πολλές φορές και η ποσότητα μετράει...
-Αυτος ο Θρασυτατος κόραξ...θα παίξει και άλλες φορές με τα νεύρα μας φέτος?
Δε θα το θέλαμε...αλλά επειδή γνωρίζουμε τις συνήθειες της ενωσάρας μας,είμαστε σίγουροι πως και θα τον δούμε και θα τον φάμε στη μάπα και θα μας ξεσκίσει ακόμη μία φορά.Ετσι κι αλλιως ο κώλος μας έχει μάθει απο Θρασύτατους θραδυδειλους πλέον...
-Τι θα γίνει με το χάλι μας????Το έχουμε μάθει το τραγούδακι αυτό και το έχουμε βαρεθεί...Αφήστε που είναι και κακόγουστο με χάλια στοίχο και τραγική μουσική..."Είμαι στην κορυφή του κόσμου,
κι έχω φρουρό για το καλό μου ,μες στην καρδιά μου πάλι ξαστεριά..." ΡΕ ΝΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ...
ΑΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗΤΕ...!!!ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΕΙ,ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Α΄ΤΟΠΙΚΗ....
-Αντε και συγχύστηκα...
-Ας πάμε σε άλλο θέμα.Τι λέτε να γίνει με τον Απιστούλη μας...???Ξεδόντιασμα βλεπω.Και ως γνήσιος Ποντικοτρυπούλης θα σας το μεταδώσω κατα αποκληστικότητα...χεχε...
-Αυτά τα ολίγα για σήμερα...το ξέρω πως θέλετε περισσοτερα αλλά προσπαθώ να κρατήσω την μπάλα χαμήλα μη σας χέσω...!!!
-Καλη βδομάδα καρτάσια...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου